
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
ŠKODA AUTO důsledně pokračuje ve svém růstovém kurzu. V minulých letech značka zásadně zmodernizovala a rozšířila svou modelovou paletu, nyní obohacuje nabídku vozů kategorie SUV. Studií ŠKODA VisionS mladoboleslavská automobilka na autosalonu v Ženevě naznačuje nový designový jazyk SUV značky ŠKODA. Kromě toho touto studií představuje i své nejdůležitější technologie budoucnosti. Zaměří se především na na bezpečnost, konektivitu a elektromobilitu.
ŠKODA VisionS převádí nový designový jazyk značky do segmentu SUV. Design je ovlivněn kubismem a tradiční českou výrobou křišťálového skla. Linie jsou čisté, precizní a ostré. Na výrazně konturovaných plochách vytváří hra světla a stínu silné efekty, zvýrazněné zelenou barvou Island.
S délkou 4,70 m, rozvorem 2,79 m, šířkou 1,91 m a výškou 1,68 m je ŠKODA VisionS nepřehlédnutelná. Vůz postavený na základě modulární platformy (MQB) koncernu Volkswagen je prvním vozem značky ŠKODA se šesti sedadly uspořádanými ve třech řadách.
Na rostoucí požadavky přenosu informací a na online komunikaci odpovídá ŠKODA AUTO digitálním propojením automobilů a velkými displeji pro optimální obsluhu infotainment systému všemi cestujícími, kteří se mohou k palubní síti připojit mnoha způsoby.
„Naše značka se dynamicky rozvíjí,“ říká předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „Model Yeti pro nás představuje velký úspěch v segmentu kompatních SUV. Těchto zkušeností chceme využít k výrobě nového SUV modelu. U studie VisionS nalezneme v oblasti designu, koncepce a funkcionality určité podobnosti. Studie odhaluje naše nejdůležitější budoucí technologie,“ dodává Maier.